Гарантійне та післягарантійне обслуговування швейних машин
Гарантійне та післягарантійне обслуговування виконує сервісний центр-партнер «Тато Швей».
Купуючи швейні машини, оверлоки, коверлоки або вишивальне обладнання в інтернет-магазині «Швейкін», ви отримуєте сертифікований товар, гарантійний талон і касовий чек, які є обов’язковими для безкоштовного гарантійного ремонту протягом 12, 24 або 36 місяців – залежно від виробника та моделі обладнання.
Сервісний центр-партнер «Тато Швей» обслуговує швейну техніку таких виробників: Rold, Necchi, Janome, Isew, Bernina, Bernette, Singer, Brother, Pfaff, Juki та інших.
Для ремонту ви можете звернутися до центрального сервісного центру «Тато Швей» у м. Київ або надіслати обладнання за допомогою кур’єрської служби «Нова Пошта».
Умови збереження гарантії
Наш партнерский СЦ - є авторизованний фірмовий сервісний центр “Тато Швей” по гарантийному обслуговуванню швейної техніки Necchi, Rold, Isew, Bernina, Bernette, а також виконує гарантійні зобов'язання для брендів Janome, Pfaff, Brother, Singer, Juki на моделі швейної техніки представлені в каталозі інтернет-магазину “Швейкін”.
Офіційний термін гарантії на швейну техніку 12, 24 або 36 місяців з дня покупки, в залежності від виробника і моделі. Точний період гарантійного обслуговування, можна дізнатися на сторінці товару інтернет магазину “Швейкін” або в гарантійному талоні до Вашого виробу.
Важливо! Вартість діагностики швейної техніки - 490 грн. Якщо випадок є гарантійним, плата за діагностику не стягується!
Умови збереження гарантії на швейні машини та інше швейне обладнання
1. Ця гарантія має силу тільки при дотриманні наступних умов:
- Правильне і чітке заповнення гарантійного талона із зазначенням назви моделі, серійного номера виробу, дати продажу і печаткою компанії.
- Наявність оригіналу гарантійного талона.
- Використання виробу відповідно до умов інструкції з експлуатації.
2. Гарантія не поширюється на:
а) деталі швейного обладнання, які швидко виходять з ладу або є витратними матеріалами
- Швейні голки, лапки та інші аксесуари з комплекту.
- Човник, шпульний ковпачок, підшпульник і кришка горизонтального човника.
- Лампу, запобіжник, педаль.
- Нитковдівач, котушкотримач, голкотримач, лапкотримач.
- Дротяні вироби (компенсаційні пружини, нитконапрямляючі і т.д..
- Голкова пластина, зуб’я транспортеру тканини, ремені, ножі.
б) періодичне технічне обслуговування, встановлення та налаштування швейного обладнання
3. Гарантійне обслуговування не поширюється на дефекти:
- Як виникли при порушенні покупцем інструкції з експлуатації обладнання.
- Спричинені стихійними лихами.
- Програмного забезпечення.
4. Сервісний центр залишає за собою право:
- Відмовити в гарантійному обслуговуванні за умови не дотримання 1-го пункту.
- А також у випадку з пунктом 2-м або 3-м.
5. Гарантія має силу:
- На території України.
- Поширюється на продукцію, придбану в мережі магазинів Швейкін та наших партнерів.
6. Гарантія поширюється:
- На неполадки обладнання, що виникли в процесі виготовлення.
- Або внаслідок прихованих дефектів.
7. Гарантія включає:
- Заміну несправних запчастин.
- Виконання безкоштовних ремонтних робіт протягом гарантійного терміну.
8. Термін проведення гарантійного ремонту:
- За умови наявності запасних частин не може бути більше 14 днів з момента потрапляння в СЦ за кожною одиницею обладнання.
- За відсутності запчастин термін ремонту може бути збільшений, але не більше ніж на 30 робочих днів.
- Термін гарантії на заміну запасних частин не перевищує термін гарантії на виріб, та не подовжує термін гарантії на виріб.
9. Претензії щодо комплектності товару приймаються:
- Тільки в момент отримання замовлення.
- При купівлі товару в магазині.
10. Право на гарантійне обслуговування втрачається у разі:
- Якщо виріб, який призначений для побутового використання, експлуатувався для здійснення підприємницької діяльності, а також інших потреб, які не відповідають прямим призначенням.
- Несправностей обладнання при недотриманні умов експлуатації або помилкових дій користувача, неправильної установки.
- Механічних пошкоджень під час транспортування або використання.
- Стихійного лиха (блискавки, пожежа, повінь і т.п.), а також інших причин, які не стосуються продавця і виробника.
- Потрапляння всередину виробу сторонніх предметів, рідин, комах и т.д..
- У разі ремонту або внесення конструктивних змін не уповноваженими особами, розкриттям пломб, порушення цілісності корпусу.
- Пошкодження в результаті невідповідності нормам в електромережі, температури і вологості в приміщенні, експлуатації без заземлення (щодо пром обладнання) і т.п..
- Пошкоджень, які виникли у разі використання нестандартних і неякісних витратних матеріалів, комплектуючих, запасних частин, носіїв інформації, а також програмних продуктів, що були встановлені або рекомендовані виробником.
11. Ця гарантія не обмежує законних прав споживачів, даних йому чинним законодавством України.
Якщо у Вас виникли сумніви щодо комплектації або заявлених характеристик обладнання, уточніть їх у менеджерів компанії в день покупки.
Важливо! За законодавством України, побутова швейна машина не належить до категорії великогабаритної побутової техніки.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року (із змінами), до великогабаритної побутової техніки належать товари, розмір або вага яких ускладнює їх транспортування (наприклад, пральні машини, холодильники, плити тощо).
Побутова швейна машина:
- має відносно невеликі розміри та вагу (зазвичай до 10 кг),
- легко переноситься однією особою,
- не потребує спеціального транспортування.
Тому клієнт зобов’язаний самостійно та за власний рахунок доставити й забрати побутову швейну техніку до/з партнерского сервісного центру "Тато Швей" за адресою: м. Київ, вул. Казарменна, 6Г, або до пунктів прийому "Тато Швей", а також за власний рахунок, якщо скористатися послугами компанії "Нова Пошта".
Як працює наш партнерський сервісний центр «Тато Швей»
1. Подання заявки.
Залиште онлайн-заявку на гарантійний чи післягарантійний ремонт, або на онлайн-консультацію. Після цього з вами зв’яжеться наш сервіс-менеджер для уточнення деталей.
2. Доставка обладнання.
Ви передаєте швейне обладнання до сервісного центру зручним для вас способом.
3. Діагностика.
Після отримання техніки наші майстри проводять детальну діагностику, визначають характер несправності та повідомляють вам про мінімальні строки ремонту.
4. Ремонт та тестування.
Ми виконуємо необхідні роботи, налаштовуємо обладнання та тестуємо його, щоб гарантувати бездоганну роботу.
Ремонт та налаштування швейних машин, оверлоків та вишивального обладнання
Якщо ваша швейна машина працює некоректно, пропускає стібки або утворює петлі, сервісний центр-партнер «Тато Швей» виконає професійний ремонт швейної машини будь-якої складності. Ми працюємо з побутовою та промисловою технікою Rold, Necchi, Janome, Bernina, Brother, Singer, Juki, Pfaff та інших брендів.
Ремонт швейної машини
- ремонт і налаштування човника швейної машини;
- точне налаштування петлеутворення для ідеальної якості стібків;
- ремонт електродвигуна швейної машини;
- налаштування натягу ременя двигуна;
- заміна або ремонт механізму заправки нитки;
- шліфування грейфера човника та голкової пластини;
- чистка та змащування човника й інших вузлів;
- повна профілактика швейної машини;
- змащування робочих механізмів та втулок;
- синхронізація голки відносно човника;
- заміна запчастин на швейній машині.